om allting går under, så går det också över.

ikväll blev det kak&thékväll hos marie, i det nya placet. gillar det faktum att hon har stort fint rum jättemycket, och gillar det faktum att jag ska crascha hennes golv typ resten av våren... she just don't know it yet. ska dessutom filma henne när hon är nyvaken och sen ligga och skratta resten av livet åt klippen ähähä!

btw, film som ska ses = 127 hours
james WAAIT FOR IT franco i en film baserad på en verklig WAAAAAAIT FOR IT händelse!!! (kan ju inte bli annat än bra)

Kommentarer
Postat av: j-fine

James Franco är HAAAAAWWT!

2011-01-05 @ 08:49:00
Postat av: Viktor

Hej babe, tänkte säga att vi kan ju faktiskt prata i telefon idag istället för både pappa och mamma har hemtelefoner, nummer till mamma (som jag är hos till runt fem tror jag)är 0521 20 52 71 och till pappa ikväll är numret 0520 73406 (och landsnummer då också antar jag men det vet du hur man gör). Så ah vill du prata så kan du rigna :). pusss<3

2011-01-05 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0