alighting forbidden

viktor och jag såg på julafton på kan du vissla johanna?. ska man vara korrekt var det viktor som kollade medans jag låg och sov i hans knä, men i vilket fall som helst, det jag vill komma till är att vi då undrade huruvida per oscarsson var död eller ej. jag hade ingen aning, men hade för mig att han var det. och uppenbarligen hade jag vid den tidpunkten fel, men nu, bara någon vecka eller så efter det, så går han ju och kolar! brinner inne! herregud!! sjukt, måste jag säga, som om det vore vårat fel att huset tog eld. nästa gång jag frågar om någon lever eller inte, så ska jag my word ta i trä (och det big time... såvida vi inte pratar om en massmördare etc)

vila i frid, per!
du var awesome i bröderna lejonhjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0