so hey, what do you do for living?

okej, jag är tillbaka. att komma hem(?) till london kändes bra, även om jag hade kunnat tänka mig att stanna ytterligare en vecka i sverige (eller sju). jag tror dock att de återstående fyra månaderna kommer att gå galet fort och att jag lite mer snart än vad jag önskar kommer att stå där på landvetter, redo för en awesome sommar. eftermiddagen har varit trevlig, och harrison har gått och blivit så galet stor på bara två veckor. jag fick ett stort leende när jag tassade in och väckte honom, och ni får slå mig om jag har fel, men jag tror nästan att han har saknat mig. på torsdag kommer viktor hit, och trots att jag har umgåtts med honom typ tjugofyra timmar om dygnet den senaste tiden så längtar jag så jäkla mycket. jag längtar också efter att få återse mina alla mina favoritlondonbor, åh vad jag har saknat dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska han bo hemma hos dig då?:)

2011-01-03 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0