fraitag

när jag låtsas att jag kan tyska, så kallar jag fredag för fraitag. jag har ingen aning om det är rätt, men det spelar ingen roll, huvudsaken är att andra människor fattar. det gör dom dock inte, och jag är därmed usel på tyska. precis som jag är på spanska, ett språk jag kastade bort tre år på att försöka lära mig.

alldeles snart ska jag och harrison iväg på barnkalas. jag är jättepepp, framför allt på att smygäta kakor. ikväll blir det utgång, och I guess att jag fyllebloggar inatt/vi hörs imorgon morgon.

UPDATE 14:59
ha! slog upp vad fredag heter på tyska och det heter freitag, vilket innebär att jag ju måste ha snappat upp något språkaktigt någon gång under mitt nittonåriga liv!! fortfarande ingen som förstår när jag helt random slänger ur mig tyska ord, men whatever, jag var nära! hell yeah! ska fira med EXTRA mycket kakor!!!

Kommentarer
Postat av: j-fine

GILLA-KNAPPEN!

2011-01-14 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0