BRING IT

när jag tänker efter, så kan det här vara första gången någonsin som jag köper värktabletter. det har liksom aldrig blivit av innan, mest för att jag i princip aldrig har haft tillräckligt stort behov för att spendera pengar på sånt (det kan ju mamma göra). idag passade jag dock på att införskaffa ett paket när jag var på sainsbury's, och det för 28(!!!!!) ynka pence, alltså typ tre kronor. jag har ännu inte vågat läsa på bipackssedeln, men räknar helt iskallt med att förlora synen/tappa allt hår/börja hallucinera. dock hellre det än ont i magen, liksom.


Kommentarer
Postat av: Mum

I say NO to drugs. Du borde veta att jag är stark motståndare till att knapra värktabletter - nu får du skärpa dig ;-)

2011-01-16 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0