anger management is so not my cup of tea idag

varje dag, runt den här tiden, så är det en hund som ställer sig och skäller någonstans utanför vårat hus. jag har aldrig sett den, men antar att det är en liten äcklig jävel, eftersom den gnäller något så fruktansvärt. varje gång är jag livrädd att den ska väcka harrison, and when it does, då ska jag tamejfan skjuta den.

och när vi ändå är inne på det här med irriterande ting, så är det få saker som gör mig så arg som när folk säger att jag inte förstår. misstolka mig inte, jag förstår långt ifrån alla grejer här i världen, men när folk på ett överlägset sätt förkunnar det så är det som om all sympati jag har för den människan blåses bort direkt. vem fan har rätten att säga till mig att jag är för dum för att förstå, att jag inte fattar? nähä, jag kanske inte riktigt är med i svängarna, men tro inte att du är så jäkla mycket bättre för det, tro inte att världsherraväldet är ditt. jag avskyr besserwissers, självupptagna människor, uppblåsta egon som jag bara vill slå hål på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0