where the action is

jag övervägde allvarligt att köpa en biljett till rock-am-ring, en festival nere i tyskland till sommaren, bara för att få se coldplay. men på grund av att jag är en helhjärtat lat människa så blev detta aldrig av, och tacka gudarna för det, för igår klargjordes det att de kommer att spela på where the action is, i GÖTEBORG. istället för att behöva bila i flera timmar kan jag alltså sitta 45 minuter på ett tåg och sedan vara framme (i alla fall nästan) och jag behöver inte ens växla pengar för att kunna köpa en varmkorv under pausen (inte för att jag någonsin skulle göra det, man lämnar aldrig en bra plats, men ändå, vill jag så kan jag!). biljetterna släpps på måndag, kostar strax under tusenlappen (hääääpp!) och inga andra band är fastställda än. inte för att det spelar någon roll, jag tänker åka dit även om hela idol-karusellen så ska uppträda, men det hade ju varit kul om

lars winnerbäck
robyn
florence and the machine
frida hyvönen

kom dit (hahahaha sååå creddiga namn I KNOW, jag är sånt musikgeni och ba spottar ut mig coola asunika bandnamn)





tredje gången gillt JATACK snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0