when you know if they're worth it

biljetten är bokad nu. den 17:e april åker jag hem. det kommer nog att vara en av de bästa, men samtidigt en av de jobbigaste dagarna i mitt liv. det kommer bli så fruktansvärt svårt att säga hejdå till familjen, till england, och till allt som jag aldrig mera kommer att få tillbaka. å andra sidan kommer jag vara fruktansvärt lycklig, för jag kommer hem till så mycket fint, typ till viktor. till familjen. till att få fira påsk, till en lägenhet som ska inredas. till vänner jag saknar sådär jobbigt mycket (och deras trygghet). det är 52 dagar kvar och att säga att jag längtar är en underdrift.

men innan dess har jag dock en hel del att se fram emot! om bara en vecka ska jag till linköping över helgen, och den 18:e mars drar jag och marie till dublin. jag är crazy pepp! st patricks och hela köret liksom! helgen därpå är mamma i london och torsdagen efter det anländer viktor till london. det blir fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0