THE DREAM TEAM

här är drömfikelistan, just nu:
(alltså personer jag allra helst skulle vilja fika med!)

obs. obs. utan inbördes ordning! obs. obs.

1. Fredrik Wikingsson
jag har ALDRIG varit så imponerad och fascinerad och alldeles, alldeles trollbunden som jag var under filip&fredriks föreläsning på Älvhögsborg. det var bland det bästa jag sett, hands down, och jag vill se det igen. på nära håll. på starbucks!!



2. Colonel Sanders
Vad har en sån här man till kaffet? Är det något så enkelt som en brownie, eller är det något alldeles extravagant? Är det, hör och häpna, något friterat? 



3. Fernando Torres
Lite vänlighet goes a long väg här i livet, och jag tänkte att det kanske kunde vara trevligt att hälsa honom välkommen! Det är ju inte lätt med squares och parker och Regent Streets till höger och vänter, så vad sägs om una pequeña gira, señor, after the sangria por ejemplo (FETT GOTT MED SANGRIA!!!)?



för att alla ska slippa springa in på google translate och leta, så betyder gira = typ rundvandring (men iofs så suger ju google translate... FAST ÄH, vi låtsas att det är rätt, och för er som inte fattar så ska ju torres flytta till london... säger stina iaf!)


Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Vad kul dina poster verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! :p Hoppas du har en rolig helg =P

2011-02-23 @ 17:56:52
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0