SAY WHAT NOW

HEJ ALLA SNYGGINGAR
klockan är typ tolv denna torsdagsnatt och jag har precis crosstrainat i 40 minuter. när man tränar producerar kroppen endorfiner så nu är jag så glad att inte ens det faktum att jag ser ut såhär (se bild nedan) kan få mig på dåligt humör (alternativt att jag har självdistans till tusen)

next up:
dusch
blåbär & färsk mango



p.s. för att inte göra någon upprörd vill jag meddela att jag INNAN detta hurtighetsryck spenderade kvällen med att äta chips och brownies hos marie d.s.

p.s.2 den bruden har dåligt inflytande över mig hehe d.s.2

ÅSÅ VILL JAG HÄLSA TILL VIKTOR!!



Kommentarer
Postat av: Mum

What goes in have to come out... Om det inte finns något som heter så så finns det nu. man måste unna sig saker i livet..

2011-02-18 @ 06:46:04
Postat av: Viktor

Hej babe :D älskar dig!

2011-02-18 @ 06:58:59
Postat av: Jessica

Fett nice bild! ;)

2011-02-20 @ 22:55:58
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0