norbury, st. lucia

ena stunden är jag tillfreds med livet, och nästa är jag fullständigt miserabel och jätteledsen. gårdagen var en tuff dag då allt bara lades på hög, hello motgång efter motgång!, ungefär, och när jag vaknade imorses fick man en sån där smärtsam påminnelse om sin situation. morgonen har dock förflutit hyfsat, och harrison har varit sådär underbar och lätthanterlig som han kan vara om han bara vill. jag kollade precis på aupairworld efter nya aupairer och förhoppningsvis så ska det inte bli några större problem att hitta en ersättare, men jag bävar lite för att ta upp det ikväll. nu ska jag dammsuga köket, sen ska jag gå upp på mitt rum och städa iordning allting. på väggen ska jag klistra upp ett av mina favoritmotton, ett som alltid ger mig lite extra styrka när jag behöver det (typ nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0