hej unts hå

idag var jag och marie så hurtiga i kvadrat att vi gick och simmade. vi simmade (=gick/halvplaskade omkring i poolen) i en timma, sen åt vi medhavda KALASGODA chokladbollar och åkte hem. allt detta för att kunna äta KFC med gott samvete imorgon.

väl hemma föreslog hon också att vi skulle ta och åka till Irland 18-20 mars, alltså helgen som följer på st. patrick's day. nu är jag dödligt sugen, för ett tillfälle som detta FÅR bara inte missas, jag menar, hur oförglömligt skulle det inte vara att klä sig i helgrönt och dricka alldeles för mycket öl under en helg?

nu har jag bara en arbetsdag kvar, och sen är det helg. det ska bli obeskrivligt skönt. jag ska ladda upp mina stackars batterier som fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0