eget ställe och så

min vuxenpoängsmätare måste ha gått berserk igår, för vet ni vad som hände mer, FÖRUTOM att jag briljerade med mina rörmokarskills? jo det ska jag säga er, att jag och viktor fick en egen lägenhet! hamen, så äre! i linköping! etta på 35 kvadrat, hej och hå! killen som bor där nu är inte hemma på en vecka, så jag vet inte om vi kommer kunna kolla på den (eller ah, jag kommer ju under inga omständigheter kunna göra det, men viktor kanske!) och senaste datum att tacka ja är på fredag. detta innebär lite problem, plus att vi fortfarande har chans på en tvåa, så i nuläget vet jag inte riktigt hur allting kommer utveckla sig. DOCK har vi, om vi inte spelar våra kort helt galet det vill säga, en alldeles egen och alldeles gemensam bostad till vårat förfogande någonstans runt den första april. det är en fin känsla, och sannerligen en milstolpe här i livet, plus att vi inte behöver betala någon hyra och så i sommar = sweet. jag vill bara åka till IKEA NUU, jag vill gå crazy med inredningen, och tro mig när jag säger att våran lägenhet kommer att bli den fiiiiiinaste ever.

Kommentarer
Postat av: Marre

När flyttar du hem ifrån England? :)

2011-02-01 @ 15:47:20
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Malin

Guud vad roligt! :D Grattis i förskott!

2011-02-02 @ 14:56:12
Postat av: Mum

Jag har redan köpt en inflyttningspresent som är väldigt speciell, jag vet inte riktigt hur jag skall lägga fram detta.............................

2011-02-03 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0