årspremiär och jag joggar på som fäsen baah! (eller ah gick väl typ hälften HEH)

hur smart är inte detta på en skala? man går in, fyller i på kartan vart man har sprungit och sen räknar den ut den exakta längden på rundan. idag har jag sprungit 7,39 kilometer (not bad!) på 70 minuter (sådär bra) vilket ger mig ett tidssnitt på drygt 9,5 minut per kilometer (helt värdelöst). jag kom hela vägen till dulwich och oooh vilket område, om jag ska bo i london i framtiden så är det tamejfasiken där jag ska bo! där eller mayfair/ovanför harrods/richmond/battersea reach.


Kommentarer
Postat av: Mum

Nästa gång du springer den rundan kommer det att bli en bättre km-tid, jag lovar. Gott jobbat

2011-02-26 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0