a trail of water

kära barn. ladda inte ner.  jag avråder er inte på grund av att det är olagligt, utan för att det FUCKAR UPP ERAN DATOR!!! jag har aldrig tidigare vågat skaffa, ens prata om, något som innehåller ord såsom "torrent" och "seeds", men igår blev jag så fruktansvärt desperat att skaffa roller coaster tycoon så att jag sket i alla mina hämningar. detta infall resulterade i att min dator spenderade resten av kvällen på intensivvården (also known as fjärrhjälp) och det riktigt skar i hjärtesträngarna när jag framför mig tvingades se saker jag aldrig skulle ha behövt se (typ när det grejades i registernycklarna, det kändes som om någon var och petade i hjärnstammen på min fyrkantiga, tolv tum stora älskling. jag satt som på NÅLAR (och feckin roller coaster fungerade ju ändå inte))

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha låter precis som mina problem med datorn. Det skär verkligen i hjärtat mitt när den hänger sig stup i kvarten och någon Insatt ska försöka laga den.

2011-02-23 @ 21:21:58
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Stina

Fuck jag skulle fransa och skriva med * men istället blev det fettext :(( Jag menade att skriva 'Insatt'

2011-02-23 @ 21:23:24
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: louise

det gör inget stina det blev ballt ändå!

2011-02-23 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0