a little light never hurt nobody

I'm gonna take this thing, and I'm gonna make it mine. Jag ska göra den här kvällen perfekt, för livet blir, och det har jag nu slutligen insett, tamejfan inte mer än vad man gör det till. En sak jag dock skulle kunna ta och berätta innan jag promenerar vidare på tidslinjen är att jag nog har bestämt mig för ett datum att åka hem, nämligen 17:e april, vilket därmed blir tidigare än tänkt. Det känns lite vemodigt i magen men samtidigt bra, och jag konstaterar att London have done me good. Nu tänker jag lyssna genom Sunshine song - Live on Earth Version ytterligare en gång och sen hoppa i mina träningskläder, för här ska minsann crosstrainas hej och hå kämpa på.

Kommentarer
Postat av: Mum

Härligt

2011-02-06 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0