when you're suddenly there, caught up in it.

idag har varit en alldeles, alldeles underbar dag. jobbig på många sätt, men samtidigt precis så bra som jag hoppades att den skulle bli. klockan är tjugo över ett nu och jag har precis städat iordning köket en allra sista gång, skrivit ut mitt boardingpass, fixat iordning lite med packningen. den sista touchen återstår att göras imorgon klockan sex då klockan ringer och jag går därmed ytterligare en kort natts sömn till mötes. mina ögon har varit grusiga sen klockan tio, men åtminstone har jag fått det mesta gjort. kvar är att duscha, så det ska jag kila och göra nu, och sen blir det sängen. sen blir det den underbara, härligt stora sängen en allra sista gång, och tja, det känns ganska bra.

simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0