give it up for

gillar när man ska gå ner och hämta kvällsmat, och återvänder med flingor, äpple, morot samt en kall korv. det är ju kostcirkeln itself liksom.

blir så fuckin jävla sur btw. så fort jag tvättar mina sängkläder så smutsar jag ner dem. är det inte glassfläckar så är det bikinin(?) som typ smetar av sig(?!?) på överkastet, på framsidan, där det syns så jävla väl. jag skulle säga att det är en oljefläck av något slag och jag skulle också satsa pengarna på att fläcken inte går bort (fml!).

imorgon är det sista riktiga arbetsdagen, herregud hur sorgligt ÄR det på en skala? ska dränka mina sorger i rosevin på kvällen that's fo sho.

GUTEN NICHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0