wall of text / friday

nu är jag så slutligen hemma, och om bara en timma så är den här helgen officiellt över. det har varit en galet bra sådan och jag skulle återuppleva den tusen gånger om om det bara gick. statusuppdateringarna här på bloggen har varit mindre kvalitativa så jag tänkte summera helgen ordentligt, försöka göra den rättvisa. inga fylleinlägg så långt ögat når osv osv.

i fredags gjorde jag min sista normala arbetsdag. jag och harrison hängde lite i parken innan lunchdags, då jag mest låg och solade medan han sprang runt på gräsmattan med en fotboll. helt klart värd arbetsuppgift! på eftermiddagen fick vi hänga med värdpappan på en åktur i bilen och sommarvädret till ära körde vi nedcabbat. med undantag av balen var det längesen jag åkte cab, och jag hade nästan glömt hur vackert det är. vi återvände hem klockan sex vilket innebar att jag varken hann städa eller ge harrison mat, utan det var direkt upp på rummet för att göra sig iordning som gällde. halv åtta åkte jag från crystal palace och anlände i hammersmith (inte fulham!!) en timma senare.

som vanligt blev förfesten kalasbra (jag tror inte jag har varit på en dålig förfest en enda gång under sju hela månader). det rådde bieberfever på silverton road och ett antal facerapes senare begav vi oss fyllda utav vin och cider mot leicester square. bussresan avslutades i förtid eftersom en tredjedel av sällskapet blev akut kissenödig och vi hamnade på glamourösa bond street, där YSL fick stå som toasubstitut. så småningom hamnade vi på Zoo Bar och dansade tills vi var nöjda, samt köpte lite nyckelringar (HAHA!) och jag var bästa wingmannen ever. 

den obligatoriska nattamaten kom i form av friterad kyckling och pommes, köpt på något tattigt KFC-wannabe. sjukt god dock och sjukt bra med obegränsad mängd majonäs. på nattbussen var det såklart bråk och jag och johnna hamnade upp med ketchup all over the place (fast det var inte bråkets fel, det är bara för att vi är så klantiga). bästa N11 tog oss i princip hela vägen hem och sen efterfestade vi med begravningslåtar och fem minuter av notting hill (värt).

Kommentarer
Postat av: Jessica

Värt! ;)

2011-04-11 @ 13:40:36
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0