there is no shame in being crazy

det här är mitt åttonde inlägg för dagen. ÅTTA. sjukt.
firar med att hälsa att jag ska gå till affären och köpa glass, typ B&J. när jag kommer tillbaka ska jag se på sveriges mästerkock, och kanske läsa lite mer om utbildningen jag har sökt. alla gör värsta research och ja ba "mhm såg det i en katalog för två år sen...." (inte hållbart). vad ska jag egentligen läsa, hur ser studieplanen ut, kan man plugga utomlands? och på tal om utomlands är jag såå sugen på att aupairjobba igen, typ i schweiz, över en sommar. eller italien. hänga med någon rik familj till en semestervilla på rivieran. sola, chilla, passa barn; livet kan ju liksom vara värre. PLUS att jag är such a meriterad au pair nu så att jag kan välja och vraka och vet preciis vad jag vill ha.

men just det ja, glass vare! på med kläder (har drivit omkring i morgonrock hela dagen) och sen kör vi BAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0