rest is noise

jag ligger här och är nervös. drar mig lite för att åka, letar ursäkter för att slippa lyfta på arslet precis nu. jag ska åka, det är inte det, men inte nu. min favorit bland ord på tre bokstäver är ordet sen.

egentligen så är det ingen big deal. jag ska in till london, fota lite tunnelbanestationer, fixa med avskedspresenten till familjen. ska försöka hitta en nyckelring också, eftersom den befintliga är sönder. allt detta ska jag göra själv och jag antar att det är där som skon klämmer, men så har jag också en lång lista med ärenden och jag måste ta mig i kragen idag, vara effektiv. kan inte sitta och smutta chailatte på starbucks hur gärna jag än hade velat, i alla fall inte innan jag fått kryssat av lite saker.

regnar gör det dessutom utanför fönstret. jag har verkligen ingen pepp what so ever. måste spara pengar också, fan livet, kom igen nu! lite fest, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0