och så var dom bara 10

mina återstående dagar här i london är snart nere på ensiffriga tal, hur sjukt det än känns, och imorgon gör jag min sista riktiga arbetsdag med lillkillen. nästa vecka ska jag skola in den nya aupairen och hon anländer redan på lördag, så tills dess måste jag ha gjort iordning i badrummet (ikväll!). jag ska påbörja avskedspresenten (också ikväll!) och helgen bjuder på fullspäckat schema. jag är fruktansvärt nervös över hur allting ska gå, samt hur det lilla problemet med packningen ska lösas... no way in a million years att jag kommer få med mig allt hem. usch, jag kommer att få magsår innan jag hinner härifrån, that's for sure.

sådär nu var det färdigwhinat om hur jobbigt allt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0