latmat

älskar mat man bara behöver blanda ihop. inte koka, inte steka, no nothin'. idag rörde jag ihop överblivit ris, krossade tomater och koncentrerad kycklingbuljong, samt toppade med lite creme fraiche. det var VÄRT.

annat latmatsfavorit är gräddfil, tonfisk och burkmajs. är jag ambitiös blandar jag i lite äpple och hoppla så har man värsta middagen.

jag väntar på den dagen då någon släpper en riktigt bra kokbok med recept som man egentligen inte behöver laga. det finns fem miljoner varianter av konceptet "middag på 10 minuter", men då måste man ju slita som ett jävla djur under den, om än korta tiden. det vill jag ju inte. jag vill på sin höjd öppna burkar och sen blanda.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh Louise, fanns den boken skulle jag äta mat varje dag!!

2011-04-14 @ 11:57:03
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0