hemskt mycket hej!

idag har jag varit och kollat fotbollsmatch på pub och det var AWESOME. vi var på chelseaklubb i fulham och kollade chelsea mot manchester united = massa fulla killar och gubbar som skriker fucking fuck och hejarramsor. jag köpte till och med en öl, för man kan ju inte ha varit i england utan att ha vart på pub och tagit en pint.

matchen i sig var ingen höjdare. chelsea var slöa och tvåa på bollen heela tiden. stämningen var dock ganska god och stället fullkomligt exploderade när chelsea gjorde mål. tyvärr hann vi inte ens jubla färdigt innan manchester nätade igen, men jag var rätt nöjd ändå, jag hade ju fått uppleva den där extrema (om än kortvariga) glädjen. det är sjukt hur snabbt man kommer in i en feeling och när drogba lyckades peta in den var livet för en stund oslagbart och bekymmerslöst (jag kollar ju ALDRIG på fotboll annars, men nu var jag värsta fanet).

så tja, jag har basically gått och blivit chelseafan nu. det känns bra och inte fan kan man kalla mig medgångsupporter iaf.

på vägen hem bestämde jag mig för att gå in på tescos och unna mig något fett och gott. jag hade bara ätit några toast och en skål flingor under dagen, så ölen kändes ganska tydligt, och jag behövde mat, godis, kakor. men jag köpte soppa. wtf. inte ens godis kunde jag förmå mig själv att köpa. det blev FRUKT.

det här blev en dålig uppdatering men jag behöver for real sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0