fortsättning följer, kanske.

min mamma är för söt. när jag kom hem såg jag att hon hade dragit en kommentarsspree här i bloggen, och det är något visst med vuxnas sätt att kommunicera på internet... de för sig liksom så himla vuxet.

onsdagkväll betyder i vilket fall som helst svenska kyrkan, och ikväll så var det frågesport som stod på schemat. det har regnat, och regnar fortfarande här i London, och jag tackade min lyckliga stjärna för att jag väl köpte det där paraplyet inne på Primark. att vara vilse är väl inte så himla party, men det är bra mycket värre när den engelska nederbörden gör skäl för sitt rykte. blöta men glada kom vi försenade fram till kyrkan, kickade inte så mycket ass som vi trodde att vi skulle göra, och sen drog vi blöta och glada till mcdonalds på victoria.

nu skulle det här bli ett långt och bra inlägg, men jag är trött, så jag går och lägger mig.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0