I have to run from the sanctuary.

jag går ner för trappan till bottenvåningen, för att tvätta.
det luktar cigarettrök, en annorlunda sorts cigarettrök som jag aldrig stött på förrän jag kom till england, och jag konstaterar att mark-anthony har varit ute i trädgården och tagit ett bloss. han sa att han skulle göra det förut, vid lunchen, "cause I've got my mind on all this stuff you know, cause my head's soo into the music you know... ooh, It's crazy. I need to get my mind sorted out and get myself a cigarett, babe, you see, I don't smoke, but since everything is so crazy, I really need a cigarett".

Heh.

jag fick hänga med på en tur i den cremefärgade Beetlen idag också. mark-anthony förkunnade att han kunde köra jättefort, men också att han var en lugn och säker bilförare när han hade passagerare. sen gasade han som fan och höll nästan på att köra över en fotgängare, och sa att man ska inte bry mig om folk tutar på en när man kör för lagligt, man ska köra sitt eget race. "fuck them", sa han, och tutade sedan som en idiot på bilen framför som inte kunde släppa förbi oss eftersom den då skulle blockera en hel vägbana. jag sa ingenting, skänkte en tyst, tacksam tanke åt den svenska trafiken och läste lite ur angels&demons istället. vi lyssnade på musik och jag trodde att mina trumhinnor skulle explodera.  


Kommentarer
Postat av: Mum

Sjukt roligt att läsa, men hur är den mannens funtad?

2010-09-29 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0