WON'T STOP TIL IT'S OVER

när jag vaknade upp imorses trodde jag att det skulle bli en fruktansvärt jobbig dag. känslan ifrån kvällen innan satt kvar, ungefär som cigarettröken i dina kläder, och om mornarna är jag som känsligast, som mest mottaglig för hemlängtan och jävlerier. ungefär 18 timmar senare kan jag dock konstatera att det slog över och att denna torsdag har gett mig en hel del trevliga överraskningar jag klockan 07.30 engelsk tid aldrig hade vågat hoppas på skulle inträffa... so here we go, sunshine!

Bra Grej 1: Fick min första riktiga puss av Harrison.
har snott pussar av honom förut, men när han lutade sitt snoriga, dreggliga ansikte mot mig och pussade mig på munnen, helt av egen vilja, då var det som om allting inom mig smälte. det är nog ett av de finare minnena jag kommer ta med mig hem från england, när den tiden väl är kommen. 

Bra Grej 2: Loggade in på skype och fick världens sötaste meddelande av världens sötaste syster, Alva.
"hej hej louise hoppas att du för varje sekund som går att du börjar känna dig bättre i london. jag förstår om du längtar HEH men det är bara att kämpa så kommer det att bli bättre tror jag.     saknar DIG kram din bästa syster ALVA.
<3 FAST DU ÄR ALLTID VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!!!!!!!"
då dog jag lite.

Bra Grej 3: Idag är det två veckor kvar tills jag får träffa Viktor
7:e eller 8:e oktober, beroende på om jag får ledigt, så drar jag till Linköping för att träffa mannen med stort M. plötsligt är två veckor ingenting, hooray!

Bra Grej 4: Vandrade omkring på Sainsbury's och bara njööt
so much to eat, so little time. jag älskar att gå i matvaruaffärer, speciellt utomlands där det finns så himla många annorlunda saker, och godsakerna som finns inne på sainsbury's är GALNA, tro mig.

Bra Grej 5 (och typ den bästa, heh): Den 4:e november kommer världens finaste familj till den brittiska huvudstaden.
efter att ha pratat med mamma på telefon bokade hon en lägenhet precis intill Hyde Park, där Lindberg-Olsson (mig inkluderad!) under en par dagars tid ska husera och röja runt! jag får bo lyxigt, jag får restaurangmat betalad och framför allt så får jag återse mina saknade syskon... herre vad bra det kommer bli! längtar redan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0