you came for fame, but all you left was cocaine

idag blev det ytterligare ett träningspass med joggingtur och crosstrainer. crosstrainern är nämligen så jäkla värd, för efter bara fem minuter så badar man i svett, och att jogga omkring i crystal palace park är rätt mysigt med de gigantiska gräsmattorna och alla dammarna. det är folk överallt och jag hade vanligtvis brytt mig om hur jag ser ut, det vill säga jäkligt sleten, men jag känner inte en kotte häromkring så det bekommer mig liksom inte. efter en snabb dusch blev det wok ihop med claire framför eastenders, och till efterrätt länsade vi mina påsar med kakor... now I need some reeeefill, honey!

funderar också på att skaffa ett medlemskort uppe på sportcentrat i parken, men jag börjar sakta men säkert inse hur jäkla lite 110 pund egentligen är.

fortsättning följer
nu ska jag göra en budget!


Kommentarer
Postat av: Viktor

hej babe :), är nog hemma när du har din rast, om du har någon i dag det vill säga, så kolla om jag är online om du inte har något för dig. Puss!

2010-09-21 @ 11:16:34
Postat av: Joachimsilja

many thanks for your dedications to this world

2011-10-10 @ 07:26:55
URL: http://joachimsilja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0