update

läser Frans(bra skit!) och black ascot(gaaahaha OVERKILL vad bra den är, trots att jag har läst den typ fyra gånger förut).

min fot gör cp-ont också, för jag slog in den i ett dörrhandtag förut när jag skulle kliva över Harrison. höll god min (gråter av princip inte framför småbarn) men nu haltar jag fram som en annan krösa-maja och säger oj oj oj vad ont i foten det göör (fast på engelska). har huckle över huvudet och tröstäter dessutom lingonsylt rakt ur burken, drömmandes om dans kring strippstången som finns i köket, i brist på autentisk, svensksigillad midsommardito.

har jag hemlängtan? naaaah
landar ju på svensk mark om ganska exakt en vecka!

p.s. finns inget strippstång här, skämta bara jU d.s.

p.s.2 måste ha mer socker d.s.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0