sunday, oh sunday.

för varje dag som går så blir han liksom bara sötare och sötare. claire klippte hans hår igår, och jag älskar hans smått ojämna kalufs. nu har han precis ätit, och snart ska jag ta och put him to bed. då blir det att trolla fram något fantastiskt gott till lunch, till mig själv den här gången. nog för att fiskpinnar, ugnsrostad sötpotatis och majonäs smakar bra, men jag funderar på något med räkor och tortillabröden jag hittade nere i frysen, hmm... we'll see, we'll see!

såg btw att det här var mitt 44:e inlägg, hooray! firar det med en fin flagga, alltså union jack, och helt opartiskt så måste jag nog säga att det ändå är en av de finaste flaggorna i världen. om ni såg bilen jag lutade mig mot på bilden i ett av föregående inlägg, så har ni sett min framtida bil that's fo sho! 




Kommentarer
Postat av: Malin

Heej girl! Det ser ut som att du trivs med världens sötaste unge :D Älskar när du lägger upp bilder ;D Hur går det med pappan btw? Död än?

2010-09-26 @ 16:40:51
Postat av: Nicklasagnethe

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-03 @ 09:34:59
URL: http://nicklasagnethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0