pinsamt.

jag blir så jävla less. mina planer för helgen vänds helt upp och ner, mitt goda humör försvann en minut efter att jag steg in i köket och till råga på allt får jag stå och höra hur kass jag är, hur tjejer är så jävla mycket sämre än killar. en stor del av mig vill gråta, men jag är för arg för att göra det, och alldeles för obalanserad för att göra allt det mysiga jag skulle göra idag (träna lite, bada, städa rummet). som tur är drar jag till bromley med marie ikväll och talar ut, bränner pengar och hatar mina jävla värdfamiljspappa lite. han är ett socialfall värd att studeras av freud och hela gänget, och jag fattar inte hur en människa kan vara så socialt handikappad (och misslyckad) som han är. hoppas han dör, för det skulle spara världen en egotrippad, jävligt dålig och desperat musiker.

vill ni se hur jävla dålig han är, kolla här.
http://www.youtube.com/watch?v=t4phjAiAR-c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0