mr Langdon and his creW

nu ger jag upp. har spenderat en omänskligt lång tid med att försöka komma på hur man tar sig ifrån penge east, heela vägen till victoria rail station (som jag tror att det heter.... eh...) utan att lyckas. plötsligt finns inte ens stationerna med i listan och min plan är ungefär den här;

ta med harrison på promenad och köpa oyster card, fråga hur i hela helvete jag ska lösa den här resan.
om jag får ett vettigt svar - fine!
om inte - då drar jag till penge east och sätter mig på första bästa tåg.

nu ska jag bara borsta tänderna, sen väntar Dan Brown med sin Angels&Demons (along with a piece of paper that is, to write down all the useful and/or complicated words)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Sounds like a good idea, wonder where that came from ;)!

2010-09-15 @ 06:58:46
Postat av: pad

googla resvägen? ;D

2010-09-15 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0