men först ska jag ta ett bad

viktor deklarerade idag att han hade chattat med min syster alva, och på min begäran fick han läsa upp konversationen inför mig. jag började typ gråta när han berättade, för jag tror alva saknar mig precis lika mycket som jag saknar henne, men oroa dig inte vännen, för jag kommer nog hem till jul. när jag tänker på att fira tillsammans med familjen och viktor får jag för första gången på väldigt länge julstämning i huvudet och tänk, va, tänk vad festligt att få julklappsshoppa på oxford street! I want to have christmas naaaaow!


Kommentarer
Postat av: Tomjohanna

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 17:36:48
URL: http://tomjohanna.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0