holy_christ!

värsta grejen hände alldeles nyss!
jag skulle logga in på blogg.se, men råkade tankspridd som jag är skriva in den andra av mina hotmail-adresser, alltså den seriösa, hehe. lösenordet slog jag in av bara farten, det vill säga det gamla vanliga, och all of a sudden så möts jag av en väldigt tom startsida. på mitt vanliga konto har jag typ sex olika bloggar men här låg EN, en enda ensam liten blogg med ett namn jag inte alls kände igen. what the heck, tänkte jag, och riktigt kände hur jag inte fattade någonting. hade någon hackat mitt konto och raderat alla bloggar, eller hade jag nu ofrivilligt lyckats bryta mig in på någon annans? för... eh... det här är ju inte mitt, eller? eller va? är det det? är det min blogg? jahaaa, oj då. det var visst en gammal privatblogg från förra sommaren som jag helt hade glömt bort, ser man på. det är ju nästan som att hitta en femhundralapp man inte visste om att man hade, eller ett meddelande från en själv som man hade glömt bort att man hade skrivit.

fasen vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0