easy train

tog en joggingtur upp till crystal palace idag, och när jag säger upp så menar jag verkligen upp. fick stanna på halva vägen för att inte få höjdsjuka, typ, och trots att jag aldrig har varit i San Francisco så sätter jag mina pengar på backen mellan Anerley och Crystal Palace är någonstans i närheten... holy christ! väl hemma körde jag 15 minuter på crosstrainern, svettades ihjäl lite och belönade mig själv med stretching och ett bad. läste några sidor i angels&demons, lyssnade på relaxmusik och försökte koppla av. pricken över det beröma i:et blev sainsbury's-kakor och te tillsammans med claire framför x-factor och herregud, de kakorna kommer bli min död... imorgon ska jag ägna ett helt inlägg åt att lovprisa dessa gudabenådade bakverk!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Stänger av datorn nu, sov så gott söt :) så syns vi imorn<3 älskar dig !

2010-09-19 @ 01:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0