det är liksom lite obalans

okej, allt känns helt galet. min engelska flippar loss och jag säger mer fel än en femåring, pappan är craaaazy stuff (jag vet inte ens hur jag ska beskriva honom, haha!) och time to time känner jag mig sådär konstigt ensam. problemet är dock att jag känner mig instängd, eftersom jag inte har någon aning om hur jag tar mig härifrån. alltså, inte att jag har planerat att rymma, utan att jag inte känner att jag har någon fritid. igår var jag upptagen typ hela tiden, och idag har jag observerat pappan och harrison och liksom inte fått jobba själv. imorgon är det dock ändrig på det, eftersom jag ska ha ansvaret plus att jag på kvällen ska dra in på aupair-träff i svenska kyrkan ihop med en annan svensk aupair som bor alldeles i närheten, marie. vi får väl se hur det funkar, om jag kommer på rätt tåg... annars lär jag väl hamna uppe i Cardiff, hehe. ska bli himla kul i alla fall, för jag vill verkligen lära känna den här stan. just nu känner jag mig som en total fånge eftersom jag inte har rört mig mer än två kvarter härifrån (och jag vet att det bara har gått två dagar, jag vet... I'm just having an hard time being realistic)

nä, nu ska jag dra och bada!
tror jag ska lyssna på lite bra musik meanwhile

bläbläblä english

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0