B R O M L E Y

primark kom
primark såg
och primark överföll mitt arma hjärta. första tio minutera kunde jag inte göra annat än att gå omkring och stirra, men så tog jag mig samman och lämnade affären med ett par skor, en kavaj, två snygga BH:ar och några nagelfilar. alltihop för 23 ynka pund och min ekonomi kommer aldrig att bli densamma, nu när jag har förlorat mitt hjärta åt detta gudabenådade ställe. H&M framstår som dyrt(!!) i jämförelse, och den assnygga jackan jag köpte för 25 pund kändes som ett jäkla rån... fast ett värt sådant, hehe.






Kommentarer
Postat av: Madeleine

nu när du är långt bort iväg och jag inte kommer se dig på ett bra tag måste du istället ta med ALLT jag vill veta här i bloggen ;) jag vill se kläderna! :D

2010-09-20 @ 12:21:57
Postat av: Angelina

hej, hittade din blogg av en slump (när jag googlade johnossi & hamnade på din gamla blogg.. hahaha). fan va kul att du är au pair i london, jag var också det förut :) min favoritstad i hela världen (typ)! och exakt såhär kände jag också första gången jag gick in på primark och tänkte exakt samma om h&m, skitdyrt! haha aja ville bara säga att din blogg är svinskön. ska fortsätta läsa nu :D puuss

2010-12-02 @ 13:00:11
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0