varför tittade du åt höger, när det klart och tydligt var åt vänster du skulle vrida nacken?

(och varför känns saknaden plötsligt inte ömsesidig?)

imorgon är det international suit up-day, och finns det något bättre ställe att suit up på än IKEA? har redan frågat mark-anthony om jag får låna en slips, och kavaj har jag ju, så det ska nog bli riktigt bra! imorgon kommer det dessutom en duude och fixar min dusch här på övervåningen så att jag (äntligen, äntligen!!) slipper dra ner till bottenvåningen när jag har crosstrainat järnet (30 minuter idag, heeelt slut, och jag vägrar att tro på den inbyggda kaloriräknaren. typ 90 kalorier på en halvtimma no WÄJ. snarare 900, sa jag, och åt en kokoskaka)

Kommentarer
Postat av: pad

du har crosstrainern på ditt rum va? har du en tv där också eller vad gör du när du tränar? för tv framför spincykeln är typ min dröm, så cooolt om du har så! :D

2010-10-13 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0