It's growing on me.

jag älskar att vandra hylla upp och hylla ner inne på marks&spencers, och bara kolla på allt som finns där. jag älskar att köpa en chai latte inne på starbucks och slå sig ner för en fika och gott sällskap, och jag älskar att spontanshoppa en brownie från ett av alla bakverksstånden på portobello road. jag älskar att ränna london bridge station runt i jakten på en cosmopolitan, jag älskar att köpa en cosmopolitan och läsa den på tåget hem och jag älskar älskar ÄLSKAR att känna mig som en del av den här stan, att london faktiskt är min vardag och inte bara en kortare semester. när jag har varit i stockholm har jag alltid drömt mig bort, fantiserat om hur det måste vara att bo där. nu vet jag att storstadslivet, i alla fall än så länge, är precis så glamouröst som det verkar och jag misstänker att det kommer bli väldigt, väldigt svårt att flytta hem. goodbye marks&spencers, hello konsum liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0