placebo, om inte annat!

jag vet inte riktigt vad det beror på, men så fort jag åker in till centrala london blir jag jättetrött och alldeles varm i huvudet, nästan på gränsen till dåsig. kanske tål jag inte luften nere i tunnelbanan, eller så är jag allergisk mot stora folksamlingar, men det har hänt nästan varenda gång och för att kurera mig så ska jag gå ner och koka till den fina huskuren jag har fått lära mig här borta i england. det är faktiskt jäkligt gott, så testa, för det är liksom bara att skiva ner en citron, en lime, en bit ingefära och sen hälla över lite vatten. koka så länge du vill, men i alla fall ett tag, och häll sedan upp dekokten i en mugg. rör ner en till två skedar honung och simsalabim, sen har du världens c-vitaminkur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0