när natten är här, så ska jag lämna allt tillbaks.

ikväll skulle bli den stora utgångspremiären och snyggklänningen var inhandlad, 48 galna pund på topshop! en heldag i London gjorde dock sitt och någonstans mellan portobello road och edgware så började kroppen säga stopp, och jag småskakade okontrollerat när jag chattade med marie efter att ha kommit hem.

så istället för röj på picadilly circus, så blir det denna lördag en lugn hemmakväll med vindruvor, müslibars och småbrownies från sainsbury's. claire har lagat till något gott där nere, så till råga på allt blir det nog finkalasmiddag. jag blev skitskraj förut när jag gick hem från affären och en man började gå brevid och prata med mig (precis som mark-anthony har varnat mig för!), och det regnar ute så det smattrar sådär mysigt på taket. jag såg en jude law-kopia idag och höll på att gå i taket när jag trodde att det var originalet, och tillsammans med stina och fredrika så har jag första gången evah sett notting hill IRL!! vackert!!!

STORT tack också till brita som tipsade mig om hur man får tillbaka spotify på svenska. jag lyssnar återigen till winnerbäck and I like it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får man tillbaka spotify på svenska? Är också londonbosatt och saknar shout out louds senaste (och en himla massa mer) på spottan :p

2010-10-05 @ 15:47:54
Postat av: Brita

Jag kan svara, om du inte misstycker?



Be någon i Sverige logga in på den, så¨kan du använda spotify igen. Det behöver dock göras med jämna mellanrum. :P

2010-10-05 @ 21:28:45
URL: http://roadchoice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0