livet är aldrig tråkigt i storstan!

när man bor i en metropol såsom london, så berörs man plötsligt på ett helt nytt sätt av olika problem som existerar här i världen. i sverige behöver man inte frukta jävelskap såsom jordbävningar och cykloner, och inte heller här i england, men att någon skulle bombhota trollhättan eller ens göteborg för den delen, det finns ju knappt på kartan. nu däremot så lever jag plötsligt med att det någon dag, någon stans i min närhet kan inträffa något väldigt, väldigt hemskt, och att det faktiskt kan komma att drabba mig på allvar. det är ganska läskigt, och innan jag drog till picadilly idag så ringde jag mamma och hälsade att jag älskade hela familjen, just in case hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0