how sweden roll
















inte kan man strunta i kanelbullens dag bara för att man har lämnat sverige, nej nej, så jag och marie drog till sainsbury's och inhandlade alla nödvändigheter för att baka bullar. malen kardemumma fanns uppenbarligen inte så vi fick köpa frön och krossa själva, och inte hade de färsk jäst eller pärlsocker. på bakverkshyllan hittade vi dock sugar balls i fina engelska färger samt de söta formarna, och trots att det till en början såg rätt mörkt ut blev våran hyllning till denna högtid riktigt, riktigt fin! nästa gång vankas cupcakes, the real deal, och tro mig, det kommer ni inte vilja missa.

klockan är tolv och jag signar ut
slut

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ser riktigt gott ut :), Ta med dig en till mig ;)!

2010-10-05 @ 08:15:26
Postat av: Jessica

Va gott de ser ut! Verkar som om ni hade roligt. Gud va man saknar kanelbullar :P

Gillar din blogg ;) kollar in den varje dag =)

Kram!

2010-10-05 @ 20:42:35
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0