heheh ojrå viktor

sitter på mitt rum. hör att pappan kommer upp, så jag slänger täcket över benen.
"louise?"
"yeah?"
han har kommit för att ge mig toalettpapper, hehe, så himla gulligt. jag tackar, och han är på väg ner. på en avsats i trappan står en stor planta.
"you take care of this one yeah?"
"of course!"
"he's your boyfriend now alright?"
"okay... just don't tell anyone!!"
"no worries"

värsta hemlisen vi har ju! jag gillar verkligen pappan, han är cool. han har erbjudit mig att hänga med till notting hill gate någon gång och hjälpa honom att fota, och trots alla skräckhistorier han har berättat om droglivet kring det där placet så är jag faktiskt jäkligt pepp! men mer om det lejtaaah, NU måste jag draaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0