from fairfield, california

för två veckor sen köpte jag jelly beans på harrod's, med avsikt att skicka hem dom till familjen i sverige. detta åtagande har dock inte gjorts än, och eftersom de ändå kommer hit om en vecka så känns det nu ganska onödigt. de kan ju faktiskt köpa sina egna jelly beans, och jag kan ju faktiskt få äta upp dom jag har! att behålla presenten för mig själv känns visserligen lite snålaktigt, och jag står i valet och kvalet mellan att göra det eller ej, men äh, va fan, mina pringles är ju slut och jag typ döööööör efter lite sötsaker! som marie säger, det är synd om mig för jag är så långt bort ifrån sverige och då får jag tröstäta, till och med sånt som var menat att ges bort!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0