fredag = ledig = så jäkla gött!

vaknade strax innan nio och gjorde mig iordning. kilade förbi köket på vägen ut, sa godmorgon till m-a och harrison och tog sedan bussen bort till beckenham. köpte frukost på sainsbury's, och ackompanjerade marie och athena bort till kelsey park. där myste vi tills vi var tvungen att gå hem igen, och innan jag återvände till anerley så bokade jag klipptid och köpte potatis&purjolökssoppa på sainsbury's.... of course. nu ska jag alldeles strax iväg igen, för livet är en jäkla rush, men vi hörs och så long och allt annat sånt där mysigt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-22 @ 16:04:49
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0