freaks like you, they don't grow on trees

nu beger jag mig hemåt.
inte för gott, utan bara för några dagar, men det känns faktiskt väldigt konstigt att lämna england om än för ett litet tag. dom säger att your home is where your heart is, och jag tror att även hjärtat har flyttat med tillslut. visserligen inte hela, för en stor del finns fortfarande kvar i sverige, men tillräckligt mycket för att bilda majoritet. och det som är kvar, tja, det ska jag ju åka och hälsa på nu! landar på skavsta sent ikväll och kommer (förhoppningsvis!) fram till linköping runt halv tolv. då kommer jag ha världens jetlag, och cravings efter mat/sömn/viktor.

ska leta efter internet på stanstead, men om jag inte hittar något så ha det kalas! om terroristerna stoppar mig så se till att de spelar ngt kul på min begravning, INTE kyrkmusik. ha det fint. herrråååååh

Kommentarer
Postat av: Mad

världens jetlag, huh? :D

2010-10-07 @ 19:13:13
Postat av: Viktor

Hehe ah, en hel timme :P som att byta till sommartid xD

2010-10-07 @ 22:08:42
Postat av: Mum

Tog dom dig i tullen alt. är du hos teroristerna eller är du förhoppningsvis i Viktors famn? Ringer i em/kväll. Glömde nog Viktor's mobilnummer hemma. Kramis

2010-10-08 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0