greetings from across the pond

helt ärligt så är det här med långdistansförhållande rätt okej. ibland är det skitjobbigt, men vilket förhållande kan inte vara det time to time? jag vet inte om man lär sig så mycket om den andra personen, men man får i alla fall vett att uppskatta varandras sällskap, och det är ett väldigt annorlunda sätt att vara ihop på. omväxling förnöjer ju som bekant och jag älskar dessutom att komma hem efter en utekväll, alldeles svettig av allt dansande, och veta att det ett hundratals mil bort finns en kille som älskar mig precis lika mycket som jag älskar honom. jag behöver inte bry mig om att ragga eller bli raggad på, jag kan bara förlora mig ett folkhav och inte tänka på något annat än musiken (och vilka man råkar slå till). jag gillar att gå omkring och fundera på med vilka sexiga underkläder jag ska överraska till jul, hur det kommer bli att träffas på landvetter och hur vi ska inreda sovrummet i kommande lägenheten... har redan böjat kika i tescokatalogerna efter snygga sängstommar och överkast. summa summarium så finns det trots alla nackdelar även fördelar och nu ska jag skicka iväg ett sms till min kära man, som dagen till ära har mage att vara på sittningen... det här ska han få igen för! puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0