fredag pt1

jag kommer aldrig mer att sätta min fot vid ett chalmersspex igen, det är i alla fall ett som är säkert. det var så fruktansvärt jäkliga dåligt och så fruktansvärt jäkla tråkigt att vi gick i pausen, och hungriga samt smått chockerade över vad vi nyss hade upplevt begav oss till en pub för att äta. efter lite kringvirrande i kvarteren runt svenska kyrkan hittade vi en som levde upp till våra krav, och beställe varsin ciabatta samt en flaska vin.

parantes; vinet var asgott! det billigaste av de vita, såklart, för jag har då aldrig varit någon kvalitetskonsument, men trots det så var det nog ett av de godaste viner jag druckit! det hade någon spännanade underton av honung, helt klart uppskattat, och jag tror till och med att icke-vinar'n johanna tyckte det var drickbart!

mätta och nöjda började vi sedan dra oss bort mot camden, där kvällens bravader skulle tas vid. förfestade i sann aupair-anda på tunnelbanan (vilken är helt klart underskattad för sådana ändamål) och mötte på camden town upp resterande tjejer. vi begav oss till KOKO, hann på vägen dit konsumera kvällens andra vinare och kom någonstans runt tolv in på klubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0