they call me mr Farenheit

lägger harrison vid tjugo över tolv.
jag städar undan lite, och äter en macka.
tänker att jag ska ta en liten powernap, så jag ställer klockan på tio i två och somnar. vaknar, konstaterar att harrison fortfarande sover och snoozar i ytterligare tjugo minuter. sen tänker jag gå upp, så jag stänger av klockan. ska bara liksom, ni vet, vila ögon lite först...

tio över fyra vaknar jag och får panik.
har harrison vaknat medan jag har sovit?
tassar ner, och ser att han sover sött i sin säng.
jag andas ut, och tar en note to self: 
en sovande au pair är ingen bra au pair.  

Kommentarer
Postat av: Mum

Hur mår du min goding, sjuk eller bara trött efter helgen ;-)

2010-11-09 @ 20:38:07
Postat av: Mum

Hur mår du min goding, sjuk eller bara trött efter helgen ;-)

2010-11-09 @ 20:38:52
Postat av: Edvardalba

I love this page.

2011-01-30 @ 13:29:30
URL: http://edvardalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0